середу, 20 травня 2009 р.

мій улюблений папуга

  Я дуже люблю домашніх тваринок.У мене є домашня тваринка.Це папуга.                                       Його звати Рома.Він дуже маленький, має жовто-зелене пір'ячко, хвостик світло-сіренький, яскраво жовтий чубчик та помаранчевий дзьоб і лапки.Коли він починає розмовляти він стає дуже кумедним.Особливо мені подобається коли Рома скидає мої речі зі столу: гумки, олівці, підстругачки, ручки і ще багато інших речей.Після цього мій папуга бігає навколо них і розповідає про себе, який він хороший, красивий.Ще Ромчик любить гратися зі своїм іграшковим папугою та дзвіночком.                                                                                                               Я дуже люблю свого папугу Ромчика і дуже щаслива, що він у мене є.

Багатиренко Оксана і Панчошна Наташа 5-А клас

Немає коментарів:

Дописати коментар